torsdag den 15. august 2013

Forloren Kænguru


Det her er nok en af mine yndlingsretter, og hver gang jeg får det, kommer jeg til at tænke på min ældste søster, da det var hende der introducerede mig for det livsgrundlag i sin tid - Tak for det, Sara :)

Ingredienser:
Til 4 personer:
600 g hakket oksekød.
1 reven gulerod
2 tsk vegemite (ifølge opskriften, men jeg har ALDRIG brugt det :) )
1 spsk hakket persille 
2 1/2 dl rasp
3 spsk tomat pure
1 tsk fransk sennep
1 let pisket æg
2 1/4 dl revet ost

Gør Sådan:
1) bland alle ingredienser (undtaget tomatpuré, sennep og ost) og rør godt sammen.
2) læg blandingen i en bageform foret med stanniol.
3) bland tomat pure og sennep og fordel blandingen over kødranden og drys med revet ost.
4) bag ved 190C i 45-50 minutter.
5) server

Tilbehør:
Kartoffel Rosti
Salat

Og så var man mæt...

MUMS!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar