søndag den 1. februar 2015

Super Bowl 2015


I nat er der super Bowl hvilken næsten er årets største begivenhed (for nogen) :) på toppen fejrer vi det med burger, og Andreas holder den kørende hele kampen igennem - det orker jeg ikke, så jeg plejer bare at spørge ham hvad resultatet er, når jeg står op for at tage på arbejde og han går i seng.

Årets burger er noget anderledes end hvad den var sidste år, men minder dog stadig om den. Sidste år var bøffen fyldt med ost - i år med champignon, løg og hvidløg.
Men i en god burger hører der sig ost! Så da bollerne skulle varmes delte jeg dem og strøede toppen med revet cheddar - og det er meget vel den bedste beslutning jeg har gjort mig i år! For er du gal det var godt! 
Ellers var der bare sweet baby rays BBQ sauce, agurk, salat og rødløg i :)
Og når nu det er super Bowl skulle der selvfølgelig også en Budweiser på bordet ;)

GOOO SEAHAWKS!! ;)

AMMENAM det go mam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar