søndag den 2. februar 2014

Superbowl = Burger

Det er ved at være længe siden, Andreas bad om, at menuen d. 2/2 skulle stå på burger. Og så skulle han sandeligt også have burger! Lige nu fortryder jeg, at jeg indtog dette monster - alt for meget mad -.-'' (Godt jeg skal ned og træne i morgen Ö) Men det smagte alligevel godt - næste gang skal det nok bare være halvt så stort ><

I hver burger er der brugt én af sådanne trekanter cheddar.

Kødet til 1 bøf deles i to, og formes til flade, lige store, bøffer.

Cheddaren lægges oven på en af bøfferne. Den anden bøf lægges ovenpå og kanterne samles godt så der ikke er huller.

Bøfferne pakkes så ind i bacon (Selvfølgelig skal der bacon i :D)


Og så på panden!


Tadaaa!! Virkelig en dræber at komme igennem, men det smagte godt :)
Frygter jeg har taget samtlige tabte kilo på igen, og tør slet ikke tænke på kalorieindholdet i sådan en djævel her ><

De sørgelige rester... Nu kalder sofaen - så håber vi mavesmerterne aftager ASAP!

Og så er det bare at vente til kl 22 hvor kampen starter - Andreas siger vi hepper på Seahawks, så det gør vi :) (Selvom jeg nok nærmere kommer til at heppe på Ole Lukøje ;) )

God aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar